×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

برندها

  • Adata

    شرکت ای دیتا ADATA یک شرکت فناوری ، آموزشی و آزمایشگاهی است که در زمینه تجهیزات حافظه و ذخیره سازی فعالیت می کند. شرکت ای دیتایکی از بزرگترین  تولید کننده ی حافظه های ذخیره شازی در دنیا می باشد .

  • Anycast

    انی کست Anycast به تولید انواع دانگل HDMI یا همان دانگل انتقال تصویر می پردازد. دانگل انی کست از سری دانگل های انتقال تصویر موبایل به تلویزیون محسوب می شود که برای گوشی ها و تبلت هایی که از قابلیت Mirroring پشتیبانی می کنند قابل استفاده است. 

  • Blackmagic Design

    کمپانی بلک مجیک Blackmagic Design، یک کمپانی استرالیایی بسیار قوی در زمینه تولید محصولات دیجیتال ویدئویی می باشد که در سال 1985 توسط گرنت پتی تاسیس گردید.

  • EZCAP

    شرکت ایزدکپ EZCAP در سال 2005 فعالیت خود را به صورت رسمی و به عنوان یک تولید کننده حرفه ای محصولات صوتی و تصویری آغاز کرد. محصولات شرکت EZCAP در زمینه کارت کپچر، مبدل ها ی صوتی و تصویری، مبدل های کاست های قدیمی به فایل دیجیتال، گیرنده دیجیتال، رکوردرهای حرفه ای و ... می باشد.

  • EZCAST

    ایزی کست ( EZCast ) یا ایزدکست ، نام شرکتی است که به صورت حرفه ای به تولید انواع دانگل HDMI و محصولات مرتبط با انتقال صدا و تصویر می پردازد. این محصولات در دسته بندی های دانگل انتقال تصویر بی سیم ی ، دانگل انتقال با سیم و دانگل انتقال صدای بی سیم دسته بندی می شوند. دانگل های انتقال تصویر در دو دسته EZCast و EZCast Pro قرار می گیرند که تفاوت آنها در نحوه عملکرد و نرم افزارهای آن ها می باشد. نرم افزارهای محصولات ایزی کست تولید همین شرکت بوده و با همان نام EZCast ( ایزد کست ) برای انواع سیستم عامل ها طراحی شده است. 

  • J5Create

    شرکت جی 5 ( J5 Create ) ، یک شرکت تایوانی تولید کننده انواع محصولات جانبی شامل مبدل ، کابل ، کارت کپچر ، وب کم و محصولات جانبی دیگر است. J5 Create در زمینه تولید انواع مبدل Type C و Thunderbolt کمبو هم به صورت حرفه ای فعالیت دارد. همچنین در زمینه تولید کپچر کارت های استریم و گیمینگ هم به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. 

  • Magewell

    شرکت Magewell (میجول یا اصطلاحا مگول ) در سال 2011 و با هدف تولید و توسعه تکنولوژی پردازنش صدا و تصویر تاسیس گردید. شعار مگول " محصولات خلاقانه با تکنولوژی بالا و ارائه خدمات و پشتیبانی فنی قابل اعتماد به مشتریان" است. این شرکت به تولید محصولات کارت کپچر و پخش انلاین (Streaming) HDMI/SDI/DVI/VGA) در کیفیت های SD و HD پرداخه است.

  • Silicon Power

    شرکت سیلیکون پاورSilicon Powerدر سال ۲۰۰۳ میلادی و به همت گروهی از متخصصان علاقه‌مند به حوزهٔ تجارت بین‌الملل، بازاریابی جهانی و مهندسان صنعت ذخیره‌سازی داده‌ها تأسیس شد.در حال حاضر، محصولات سیلیکون پاور شامل کارت حافظه، فلش مموری، کارت ریدر، ماژول DRAM، درایو سالید استیت و هارد اکسترنال است که در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به مشتریان و کاربران عرضه می‌شود.

  • Xtreamer

    اندروید باکس اکستریمر Xtreamer

    شرکت Xtreamer در هنگ کنگ متولد شد! هدف این شرکت تولید تجهیزات هوشمند جهت جایگزینی با تجهیزات قدیمی تکنولوژی می باشد که عمده تولیدات آن اندروید باکس و مینی پی سی می باشد. ایکستریمر در هدف خود موفق هم شده است و تا کنون توانسته هزاران دستگاه هوشمند روانه خانه ها و محیط های کاری کاربران کند و صفحه نمایش هوشمند برای آنها به ارمغان بیاورد.

  • آوانتری Avantree

    بررسی شرکت و محصولات Avantree

    آوانتری ( Avantree ) یک شرکت تولید کننده حرفه ای در زمینه تولید محصولات صوتی میان رده و بالا رده است. محصولات اوانتری شامل دانگل بلوتوث صدا ، هدفون بلوتوث و هدفون های وایرلس ، کارکیت بلوتوثی ، اسپیکر بلوتوث ، هدفون های سیمی و لوازم جانبی صوتی است. این شرکت بدلیل تولید دانگل های بلوتوث صدا در رده های مختلف خانگی تا حرفه ای جزو تولید کنندگان برتر محسوب می باشد و محصولات آن مورد علاقه کاربران است. محصولات Avantree در آمریکا ، اروپا ، استرالیا و آسیا به فروش می رسد. محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات نرم افزاری است. شما می توانید در فروشگاه Mediafo انواع محصولات آوانتری را بعد از بررسی مشخصات و مقایسه ، با قیمت مناسب و بصورت اینترنتی خریداری کنید. 

  • اتوموس Atomos

    اتوموس ( Atomos ) یک شرکت تولید کننده حرفه ای در زمینه نرم افزار و سخت افزارهای حرفه ای ویدئویی است که به صورت حرفه ای و تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. این شرکت در سال 2010 تاسیس شد و اولین محصول آن یک مانیتور - رکوردر تصویری بود که به ادعای خود شرکت اولین مانیتور رکوردر در دنیا محسوب می شد. در حال حاضر هم محصولات این شرکت به صورت گسترده در زمینه انواع رکوردر و مانیتور است که به صورت حرفه ای مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.

  • اورمدیا Avermedia

    شرکت بزرگ AVermedia در اوایل سال 1990 میلادی شخصی با نام Michael Kuo، با بهره مندی از افراد متخصص در زمینه صدا و تصویر شرکتی را در تایوان با نام Avermedia تاسیس کرد. تولیدات شرکت اورمدیا محصولاتی مانند انواع کارت های کپچر، رکوردرها، گیم کپچر، گیرنده های دیجیتال موبایل و تبلت، گیرنده دیجیتال لپ تاپ و کامپیوتر، انواع اسپیکرهایی حرفه ای، تجهیزات هوشمند سازی، تجهیزات ویدئو کنفرانس و ... می باشد.

  • بافو BAFO

    شرکت تایوانی بافو (BAFO) در سال 1982 تاسیس گردید. فعالیت این شرکت تولید انواع کابل های صدا ، تجهیزات شبکه، لواز جانبی، مبدل، و اتصالات می باشد. محصولات بافو به خاطر برخوداری از کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی روز شهرت جهانی دارد و تولیدات این شرکت در سراسر جهان و در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد.

  • بویا Boya

    بویا Boya ، یک شرکت چینی است که در زمینه تولد انواع میکروفون فعالیت دارد. بویا محصولات تولیدی اش را در 2 قسمت دسته بندی کرده. لوازم جانبی صوتی عکاسی-فیلمبرداری و لوازم جانبی دیجیتال. از میکروفون های بویا برای انواع دوربین های GoPro ، نیکو ، کنون ، سونی ، المپیوس ، پاناسونیک ، سامسونگ و سایر برندهای دوربین های SLR و DSLR استفاده می شود. همچنین برای انواع دستگاه های ضبط و پخش حرفه ای می توان از میکروفون Boya استفاده کرد. علاوه بر آن بویا به تولید محصولات و میکروفون های مختلف برای انواع گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی و همچنین انواع گوشی iPhone و iPad پرداخته است.

  • تانیکس Tanix

    شرکت چینی تانیکس Tanix ، در زمینه تولید و فروش انواع محصولات دیجیتال فعالیت دارد. زمینه اصلی فعالیت این شرکت تولید و فروش انواع اندروید باکس ، تجهیزات IPTV ، انواع تجهیزات OTT+DVB-T2 و محصولات مشابه آن است. طبق گفه این شرکت ، تانیکس تجربه ای 10 ساله در زمینه تولید انواع تجهیزات الکترونیک و همچنین تجربه ای 4 ساله در زمینه تولید انواع اندروید باکس و تجهیزات با سیستم عامل اندروید دارد.

  • جی پلاس Gplus

    جی پلاس ، تولید کننده انواع محصولات کالای دیجیتال ، سیستم صوت و تصویر ، لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبوع است. خدمات پس از فروش جی پلاس توسط شرکت معتبر گلدیران انجام می شود.

  • دی نت D-Net

    دی نت D-Net یک شرکت تولید محصولات جانبی می باشد که به عنوان یک محصول ایرانی به فروش می رسد. محصولات این شرکت شامل کابل HDMI ، تجهیزات HDMI ، کابل های VGA و DVI ، انواع مبدل ها و رابط ها می باشد. محصولات این شرکت با کیفیت متوسط و برای پروژه های ساده می تواند مناسب باشد. مدیافو نمایندگی محصولات دی-نت می باشد. 

  • دیتا ویدیو Datavideo

    شرکت تایوانی دیتا ویدئو Data Video حدود 30 پیش در تایوان تاسیس شد. این شرکت در زمینه تولید محصولات ویدئویی و صوتی به صورت حرفه ای فعالیت دارد و بخش گسرتده ای از نیاز کاربران و متخصصان را تا به امروز براورده کرده است. دیتا ویدئو در زمینه تولید سوئیچر تصویر، میکسرهای صدا و تصویر، تجهیزات استودیویی، مبدل ، میکسر تصویر ، کارت کپچر و تدوین، تجهیزات پخش و انتقال تصویر آنلاین (Streaming)، مبدل های صوتی و تصویری، تجهیزات فیلمبرداری و ... بصورت حرفه ای و گسترده فعالیت دارد.

  • ریزر Razer

    ریزر ( Razer ) یک شرکت تولید کننده محصولات گیمینگ حرفه ای برای گیمرهای حرفه ای در سراسر دنیا است. ریزر با لوگو یا همان نماد " مار سه سر " معروفش به عنوان یکی از شناخته ترین کمپانی های گیمینگ در سراسر دنیا است که تمام محصولات سخت افزاری و نرم افزاری خود را بر پایه نیاز گیمر ها طراحی می کند. 

  • زیدو ZIDOO

    زیدو Zidoo

    شرکت زیدو (ZIDOO) یک تولید کننده حرفه ای اندروید باکس می باشد که در سال 2014 در چین تاسیس گردید. زیدو در زمینه DVB، OTT و تجهیزات انتقال تصویر تخصص دارد و از متخصصان باتجربه بهره می برد. این شرکت در زمینه تولید اندروید باکس های خود با Mstar، Rockchip، Allwinner، Amlogic، Realtek و سایر تولید کننده های چیپست های اصلی همکاری خوبی دارد.

  • سیگیت Seagate

    سیگیت ( Seagate ) یک شرکت تولید کننده حرفه ای تجهیزات ذخیره سازی است. محصولات این شرکت شامل انواع هارد اکسترنال پرتابل و رومیزی ، هارد اینترنال ، هارد لپتاپی و حافظه SSD می باشد که در مدل های مختلف و برای مصارف معمولی و حرفه ای تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. 

  • فرانت Faranet

    شرکت فرانت ( Faranet ) در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع تجهیزات HDMI ، مبدلهای تصویری ، کابل های ارتباطی و USB3.0 و انواع مبدل های کابلی و غیر کابلی فعالیت دارد. این شرکت محصولات خود را همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی ارائه می کند که می تواند کیفیت محصولات را تضمین کند.

  • لایمستون LimeStone

    شرکت لایمستون Limestone تولید کننده انواع محصولات و تجهیزات صدا و تصویر می باشد. این شرکت به تولید محصولاتی در زمینه اسپلیتر HDMI ، سوئیچ HDMI ، انواع KVM Switch ، مبدل های تصویری مانند مبدل های AV به VGA یا انواع تبدیل HDMI به VGA می پردازد. محصولات این شرکت از کیفیت قابل قبولی و قیمت مناسبی برخوردار است و از آنها می توان در انواع پروژه ها و کاربری های خانگی و شرکتی استفاده کرد. شما می توانید انواع محصلات لایمستون را از فروشگاه اینترنتی مدیافو به عنوان نماینده رسمی فروش محصولات این شرکت تهیه کنید. 

  • لنکنگ Lenkeng

    شرکت چینیLenkeng (لنکنگ) ، تولید کننده انواع محصولات پردازش صدا و تصویر است. این محصولات شامل انواع مبدل HDMI، اسپلیتر HDMI، سوئیچ HDMI، ماتریس HDMI، مبدل های SDI، اسپلیتر SDI،مبدل VGA، اسپلیتر VGA، سوئیچ VGA، ماتریس VGA، مبدل های Composite و Component و بسیاری محصول دیگر می باشد.

  • مای جیکا MyGica

    شرکت مای جیکا (MyGica) با شعار تجاری My Smart Choice ( انتخاب هوشمندانه من) به عنوان یک برند جهانی در زمینه تولید محصولات ویدئویی مانند انواع گیرنده دیجیتال، کارت کپچر، هارد رکوردر، اندروید باکس و ... شناخته می شود.

  • متروکس Matrox

    شرکت متروکس (Matrox) در سال 1976 در کانادا تاسیس شد. متروکس در زمینه تولید نرم افزار و سخت افزارهای مرتبط با ویدئو، گرافیک و تجهیزات تصویر برداری فعالیت دارد و شهرت خود را در این زمینه به دست آورده است و نیازهای کاربران در بالاترین سطح و به بهترین شکل تامین میکند.

  • مکسیدر Maxeeder

    مکسیدر به انگلیسی : Maxeeder ) یک شرکت ایرانی در زمینه پخش و فروش محصولات صدا و تصویر می باشد. محصولات این شرکت شامل انواع گیرنده دیجیتال ، سیستم صوتی و تصویری خانگی ، اندروید تی وی باکس ، سیستم صوتی و تصویری خودرو ، لوازم جانبی کامپیوتر و انواع دوربین مداربسته می باشد. شرکت Maxeeder فروش محصولات خود را با گیرنده های دیجیتال تلویزیون شروع کرد و بعد ها محصولاتی از این شرکت با نام تجاری گاندو روانه بازار شد. محصولات گاندو هم در زمینه گیرنده دیجیتال تلویزیون و گیرنده دیجیتال موبایل بود. گیرنده دیجیتال موبایل گاندو در حقیقت محصولی از شرکت مای جیکا MyGica با نام Pad TV PT-115 بود . 

    گیرنده دیجیتال خودرو از ولیدات موفق این شرکت می باش که توانسته با قیمت پایین جایگاه خوبی در میان کاربران داشته باشد.

  • مینیکس MiNiX

    شرکت MiNiX ( مینیکس ) در سال 2008 در هنگ کنگ تاسیس شد و به صورت حرفه ای به تولید و فروش محصولات در زمینه انواع اندروید باکس تی وی ، کامپیوتر های رومیزی و مینی کامپیوتر ، ریموت کنترل های ایرموس و انواع مدیا هاب پرداخت. این شرکت از ابتدا سعی داشته است تا از آخرین تکنولوژی ها جهت تولید محصولات و نرم افزارهای مرتبط با آن ها استفاده کند.

  • هاپاگ Hauppauge

    شرکت Hauppauge در سال 1992 فعالیت خود را با تولید گیرنده های تلویزیونی برای کاممپیوترها آغاز کرد و تا به امروز با گسترش خط تولید و تنوع محصولات ، به فعالیت خود ادامهداده است. در حال حاضر Hauppauge با تولید محصولاتی نظیر انواع کارت کچر، گیم کپچر، هارد رکوردر، محصولات انتقال تصویر آنلاین (Streaming)، گیرنده دیجیتال کامپیوتر و لپ تاپ، گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت و ... خدمات بزرگی به کاربران در زمینه محصولات ویدئویی ارائه می دهد.

  • وی نت V-Net

    وی نت V-Net تولید کننده محصولات جانبی مانند انواع اسپلیتر HDMI ، کابل HDMI ، اسپلیتر VGA ، سوئیچرهای صوتی و تصویر و انواع کابل و مبدل می باشد. تولیدات این شرکت در سطح کیفیتی متوسط بوده و برای مصارف خانگی مناسب می باشد.  شما می توانید محصولات این شرکت را به صورت اینترنتی از فروشگاه مدیافو به عنوان نماینده فروش این محصولات خریداری کنید.

  • ویکینگ V-King

    شرکت چینی V-King، تولید کننده انواع محصولات جانبی صدا و تصویر می باشد. محصولات ویکینگ شامل انواع اسپلیتر HDMI، سوئیچر HDMI، اکستندر HDMI، مبدل های تصویری، مبدل های صوتی، ماتریکس HDMI و ... می باشد.

  • پیناکل Pinnacle

    شرکت پیناکل استودیو ( Pinnacle Studi ) از گذشته در زمینه تولید انواع کارت کپچر ، گیرنده تلویزیون مخصوص کامپیوتر و لپتاپ ، کارت تدوین و نرم افزار فعالیت داشته است. این شرکت با محصولات قوی و با کیفیت خود در این شاخه ها همیشه جزو برترین ها به شمار می آمده است. 

  • کروم کست Chromecast

    کروم کست Chromecast از سری محصولات شرکت گوگل در زمینه انتقال دانگل انتقال صدا و تصویر می باشد. کروم کست که درمدل های مختلف و کیفیت های مختلف تولید شده توانسته به واسطه کیفیت بالا و سرعت مناسب در انتقال صدا و تصویر محبوبیت زیادبی بین کاربران داشته باشد.

  • کی نت K-Net

    کی نت یک شرکت در زمینه تولید محصولات جانبی از جملع انواع کابل ، تجهیزات جانبی صدا و تصویر ، مبدل ها و انواع قطعات جانبی کامپیوتر و لپتاپ می باشد. شرکت K-Net به دلیل تولیدات محصولات با قیمت مناسب و ارزان توانسته یکی از رقبای سایر تولید کنندگان باشد. البته محصولات این شرکت با بررسی های فنی Mediafo یکی از محصولات در رده متوسط با کیفیت معمولی می باشد و برای پروژه های حرفه ای و کاربرانی که حساسیت بالایی در کیفیت محصول دارند مناسب نمی باشد. 

  • یوتل Utel

    یوتل ، تولید کننده انواع مودم

    شرکت یوتل Utel ، تولید کننده ایرانی انواع مودم ADSL و VDSL ، مودم روترهای GPON و مودم همراه و جیبی LTE می باشد. محصولات یوتل ساخت ایران بوده و تمام محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. 

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود | ثبت نام

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود | ثبت نام