آموزش لایو اینستاگرام با کامپیوتر و لپتاپ

در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه با کامپیوتر لایو اینستاگرام برگزار کنید . می توانید به طور تخصصی آموزش پخش زنده در اینستاگرام از طریق کامپیوتر، لپتاپ و ویندوز و همینطور Mac را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید.
ادامه مطلب ...

تجهیزات کلاس آنلاین | راهنمای خرید

ایجاد یک کلاس آنلاین از مهمترین نیازهای آموزشی یک جامعه محسوب می شود. بعد از شیوع ویروس کرونا اهمیت ایجاد کلاس آنلاین بیشتر از هر زمانی مورد توجه همگی قرار کرفته است. نه تنهای کلاس آنلاین بلکه تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس های مجازی هم بیشتر…
ادامه مطلب ...

درباره مدیافو مگ

مدیافو مگ اولین مجله تخصصی اینترنتی در زمینه اطلاعات صدا و تصویر می باشد که عمده فعالیت خود را در زمینه محصولات ویدئویی آغاز کرده است. این مجله اینترنتی تمام تلاش خود را می کند تا جدیدترین اطلاعات و اخبار در زمینه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری ویدئویی و صوتی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین تلاش داریم تا با ارائه دقیق ترین اطلاعات آموزشی و کاربردی بتوانیم گامی کوچک در جهت پیشرفت کاربران فارسی زبان در سراسر دنیا داشته باشیم. در کنار مدیافو مگ ، فروشگاه اینترنتی مدیافو تمام تلاش خود را می کند تا با ارائه جدیدترین محصولات ویدئویی مانند انواع کارت کپچر و ارائه پشتیبانی قوی بتواند رضایت کاربران را جلب کند. مدیافو توسط یک تیم فروش و فنی حرفه ای اداره می شود که تلاش دارند تا تجربه 2 دهه اطلاعات تخصصی خود را در اختیار کاربران ایرانی بگذارند . ما اعتقاد داریم پیشرفت در کنار یکدیگر امکانپذیر است و امیدواریم بتوانیم در کنار شما جدیدترین و بهترین تجربیات را کسب کنیم و وظیفه خود را بصورت درست و کامل اجرا کنیم.