سازگاری محصولات Avermedia با کنسول Nintendo Switch

0

بررسی ارتباط کنسول Nintendo Switch با گیم کپچر Avermedia

شرکت Avermedia تست نهایی گیم کپچر های خود با کنسول Nintendo Switch و همچنین Nintendo NES Classic Edition و Mini Famicom (نسخه ژاپنی) را به پایان رساند و نتیجه آن را موفقیت آمیر اعلام کرد.اور مدیا اعلام کرده است که برای ضبط یا استریم تصاویر خود توسط کنسول نینتندو حتما توجه داشته باشید که درایور و Firmware کنسول تان بروز رسانی شده و اصطلاحا up to date باشد. بعد از اطمینان از بروز بودن کنسول خود، آن را در قسمت Dock خود قرار دهید چراکه رکورد یا استریم تصاویر در حالت دستی امکانپذیر نمی باشد. سپس کنسول را به گیم کپچر اورمدیا وصل کنید و مراحل همیشگی را طی کنید:

گیم کپچر اورمدیا

یک سر کابل HDMI را به انتهای Dock مخصول کنسول Nintendo Switch خود وصل کرده و سر دیگر کابل را به ورودی HDMI کپچر یا رکوردر خود وصل کنید. برای تماشای تصویر کنسول یک کابل HDMI دیگر از خروجی کپچر خود به تلویزیون متصل کنید.

بررسی راه های کپچر و استریم تصاویر کنسول بازی

Avermedia راه حل های مختلفی برای کپچر و استریم تصاویر کنسول های نینتندو تولید و معرفی کرده است. شما می توانید از کارت کپچر های داخلی یا اصطلاحا اینترنال و یا از کپچر های خارجی و رکوردرهای مستقل این شرکت استفاده کنید. به عنوان مثال برای کپچر تصاویر با حداقل تاخیر گیم کپچر داخلی Live Gamer hd 2 (LGHD2) که PCIe بوده و بدون نیاز به درایور قابلیت ضبظ تصاویر به صورت Uncompressed  و با کیفیت 1080p@60fps را به کاربر می دهد. البته توسط نرم افزار RECentral 3 قابلیت کپچر و استریم تصاویر به صورت فشرده شده که برای پهنای باند کم تهیه شده وجود دارد. و یا می توانید از محصول (Live Gamer Portable 2 (GC510 که یک محصول دو منظوره ( گیم کپچر و استریمینگ ) و با کارایی های فراوان تولید شده استفاده کنید. در لیست زیر می توانید محصولات پیشنهادی اورمدیا جهت کپچر و استریم تصاویر کنسول Nintendo را ببینید.

کپچر اورمدیا کنسول
Live Gamer HD 2 (GC570) Nintendo Switch/Nintendo NES Classic Edition/Mini Famicom (JP)
Live Gamer Portable 2 (GC510)
Live Gamer Extreme (GC550)
Live Gamer Portable (C875)
Game Capture HD 2 (C285)
Live Gamer Portable Lite (GL310)
Live Gamer HD (C985)
ExtremeCap U3 (CV710)
EzRecorder 130 (ER130)

منبع : اورمدیا

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.