معرفی کروم باکس جدید HP با نام Chromebox G2

0

بررسی کروم باکس HP Chromebox G2

شرکت HP بعد رونمایی از 2 مدل جدید کروم بوک جدید خود در CES 2018، سرانجام از کروم باکس جدید خود با نام Chromebox G2 رونمایی کرد.

کروم باکس G2 دارای ظاهری نسبتا ساده می باشد که ممکن است شما آن را از لحاظ ظاهری با اپل تی وی اشتباه بگیرید ! بر طبق اعلام HP این کروم باکس دارای دو پورت USB 2.0، سه پورت USB3.0، یک پورت USB Type-C، یک جک هدفون، درگاه شبکه RJ45، درگاه نصب حافظه SD و خروجی تصویر HDMI می باشد. این اتصالات به نظ کامل می آیند و به خوبی می توانند نیاز کاربر را برطرف کنند.

بنا بر اعلام HP قرار است Chromebox G2 از نظر پردازنده در سه نسخه عرضه شود. یک نسخه با پردازنده Celeron 3865U، یک نسخه با پردازنده اینتل نسل 7 مدل Cri5-7300U و یک نسخه با پردازنده اینتل نسل 8 مدل Cri7-8650U می باشند. این محصول دارای دو اسلات حافظه رم می باشد که قابلیت برخورداری از 16 گیگابایت رم را فراهیم می کند. کروم باکس G2 از حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی M.2 SSD برخوردار خواهد بود که به نظر کافی خواهد بود.

کروم باکس Chromebox g2 HP

کروم باکس ها اساسا نیاز به سیستم های بسیار قوی نخواهند داشت چون برای کارهای بزرگ طراحی نشده اند. از این دستگاه ها مانند سایر مینی پی سی ها یا اندروید باکس ها برای استفاده های معمول مانند کلاس های آموزشی، تماشای فیلم، وب کنفرانس، استریمینگ، وب گردی، اجرای نرم افزارهای ارتباطی یا بازی های تحت سیستم عامل Chrome استفاده می شوند که اینها نیاز به پردازنده و رم های بسیار بالا احتیاج نخواهند داشت.

هنوز قیمتی از کروم باکس جدید HP اعلام نشده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید، باید تا ماه آوریل صبر کنید تا HP محصول جدید خود را روانه بازار کند.

خرید انواع کروم باکس

منبع : androidauthority

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.